Questions

Care este costul livrării? 

Ridicarea comenzii din oficiu - gratis

Livrarea prin Chișinău – 50 lei 

Livrarea prin Republica Moldova - Costul și timpul necesar pentru livrare depinde de tipul produsului. 

Costul livrării vă rugăm să îl concretizați la operatorii companiei la numărul: 022 – 878 – 878 


Am primit un produs cu defect , ce trebuie sa fac?

Contactați-ne la numărul 022-878-878 și în funcție de categoria din care face parte produsul dumneavoastră vom indica soluția respectivă


Cât timp sunt rezervate în Showroom produsele comandate?

Produsele comandate sunt rezervate în Showroom timp de 72 de ore de la livrare. După expirarea celor 72 de ore, produsul deja nu va mai fi disponibil.


Contact și program de lucru service

Adresa: str. Kogălniceanu 29, Chișinău

Program de lucru: Luni - Vineri: 09:00 - 19:00; Sambata: 09:00 - 17:00; Duminica: Zi de odihnă 


Nu am primit certificatul de garanție, cum procedez?

Contactați-ne la numărul 022-878-878


Produsul s-a defectat. Cum procedez pentru a fi reparat în garanție?

Dacă produsul se află în perioada de garanție îl aduce-ți la oficiul nostru 

Adresa: str. Kogălniceanu 29, Chișinău 


Cum pot anula sau modifica o comanda activă?

O comandă activă poate fi anulată sau modificată la telefon: 022-878-878
Sau pe pagina Web în iconița de dialog cu operatorul


Produsul primit prezintă un defect fizic. Cum procedez?

Dacă produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart) vă recomandăm să vă refuzați de acest produs. Dacă totuși ați acceptat coletul, vă recomandăm sa nu folosiți produsul și să ne aduceți la cunostință despre situație în maxim 48 de ore de la livrare, prin apel telephonic la numarul 022 – 878 – 878 sau pe pagina web.


Am primit alt produs decât cel comandat. Ce trebuie să fac?

Dacă ați primit alt produs decât cel comandat, vă recomandăm să refuzați coletul la livrare. În cazul în care ați acceptat coletul, vă rugăm să ne contactați prin apel telefonic la numărul 022 – 878 – 878 sau pe pagina WEB completând atât datele comenzii căt și denumirea produsului livrat.


Cum verific dacă produsul este eligibil pentru retur?

Condiții generale pentru returul produselor

Produsele pe care le returnați trebuie să fiu în aceeași stare în care le-ați primit. Asigurați-vă ca produsul nu este protejat de parole setate de dumnevoastra și că ați șters eventualele conturi pe care le-ați definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la software-ul inițial.

Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat..

Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile.

Dacă ați cumpărat mai multe produse de același fel și doriți să le returnați pe toate, asigurați-vă că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Nu se acceptă returul dacă ați dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ați dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.