Garanție

1. Deservire pe garanție

Pute-ți să solicitați deservire pe garanție la adresa str. A. Pușkin, Nr.3, Chișinău

Pentru a beneficia de deservire pe garanție vă recomandăm să:

  • Luați produsul în întreaga  lui complectație;
  • Luați  cartea de garanție originală;
  • Să nu uitați documentul  care confirmă plata.
  • Vă rugăm să verificați integralitatea și absența defectelor produsului la primire.

2. Recuperarea talonului de garanție

Dacă talonul de garanție este pierdut sau deteriorat, ne puteți contacta: 022 – 878 – 878 

Pentru a elibera talonul de garanție noi vom avea nevoie de următoarele date:

  • Numărul comenzii
  • Fotografia bonului fiscal/facturii fiscale;
  • Fotografia cu numărul de serie de pe produs.

3.  Excluderi de la serviciu de garanţie

Centrul de servicii poate refuza repararea în garanție dacă:

  • produsul a fost reparat şi/sau modificat de personal neautorizat;
  • numărul de serie a produsului a fost modificat, anulat sau eliminat;
  • sigiliile de garanţie au fost rupte sau alterate;
  • produsul prezintă deteriorări cauzate de accidente, dezastre naturale, utilizare defectuoasă intenţionată sau accidentală, abuz, neglijenţă sau întreţinere necorespunzătoare sau utilizare în condiţii anormale;
  • produsul prezintă deteriorări cauzate de o cădere de tensiune electrică externă sau de un accident;
  • există defecte cauzate prin utilizarea în afara parametrilor de operare sau de stocare sau în mediile prezentate în manualul de utilizare;
  • produsul prezintă deteriorări cauzate de software-uri de la terţi sau de viruşi.