Garantie

Cu UNO.md, aveți întotdeauna garanție pentru produsele achiziționate, în conformitate cu legile în vigoare și politicile comerciale ale producătorilor. Odată cu produsul, veți primi servicii gratuite de reparație de la vânzător sau producător pe baza certificatului de garanție emis.


Reclamațiile consumatorului se solutioneaza într-o perioadă de timp care nu poate depăşi 14 zile calendaristice de la data la care consumatorul a adus la cunoştinţă vînzătorului neconformitatea produsului și l-a predat vînzătorului ori persoanei desemnate de acesta în baza unui document de predare-primire.

In dependenta de natura produsului acest termen poate fi prelungit numai cu acordul consumatorului.

Înainte de a folosi echipamentul/produsul, citiți cu atenție manualul de instrucțiuni!


Dacă produsul nu poate fi reparat și centrul de reparație confirmă că defectul nu este rezultatul unei utilizări necorespunzătoare, contrar  manualului de utilizare sau nerespectării condițiilor certificatului de garanție, produsul va fi înlocuit.

În momentul schimbării produsului,la rîndul său, se va emite un nou certificat de garanție, nu se va prelungi garanția de la produsul defect.


Chiar dacă înlocuirea produsului nu este posibilă, vă vom rambursa costul complet al mărfii.


În cazul unei deserviri în garanție, magazinul UNO.md va accepta produsul doar dacă vor fi respectate următoarele cerințe:


  • produsul în complectație deplină;
  • certificatul de garanție emis de vânzător adeverit prin ștampila și semnătura magazinului;
  • bonul fiscal;


Păstrați certificatul de garanție și bonul fiscal în condiții de siguranță!
 Orice modificare va invalida documentul și va anula garanția!